Op deze pagina vind je alle vragen over het retourneren van je bestelling en onze garantie voorwaarden. Heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Laat het ons weten!

Veelgestelde vragen

Je kunt op deze pagina het retourformulier vinden en vijf eenvoudige stappen voor het retourneren van je bestelling!

Na het ontvangen van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om je product te retourneren. Je dient je bestelling binnen 14 dagen aan te melden voordat het retourproces kan starten.

Niet elk artikel kan worden geruild. Gebruikte gehoorbescherming en andere hygiënische producten mogen niet retour gestuurd worden indien de verzegeling van het product verbroken is. Daarnaast dienen alle producten in hun originele staat inclusief verpakking/doos retour gestuurd te worden. Mocht er niet aan deze voorwaarden worden voldaan, dan kunnen we je retour helaas niet accepteren. 

Voor retourzendingen binnen Nederland kun je door middel van het retourformulier op deze pagina jouw retour pakket gratis versturen!

Indien na onderzoek blijkt dat de geretourneerde producten niet beschadigd zijn, zullen we binnen 30 dagen na volledige afhandeling van de retourzending u het openstaande bedrag crediteren, maar vaak gebeurt dit al binnen 1-3 werkdagen na de verwerking van de retourzending! Dit is uiteraard alleen het geval als u kiest voor crediteren en niet omruiling.

  1. Klik hier om je zending te retourneren: Meld hier je zending aan.
  2. Print het retourformulier in je mail uit.
  3. Verpak het product met het retourformulier in de originele verpakking.
  4. Verstuur het pakket gratis via het antwoordnummer op het retourformulier.
  5. Binnen een paar dagen staat het aankoopbedrag op je rekening of ontvang je een nieuw product.

‘Garantie’ betekent dat je altijd recht hebt op een goed product. Als een product niet deugt, heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland (lees meer). Is het probleem met het product je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van je geld. Heb je het product normaal gebruikt, maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie. Is je product kapot? Neem dan contact met ons op en dan gaan wij het zo snel mogelijk met je oplossen.

Hier kun je meer lezen over onze garantie termijn. Voor meer informatie kun je altijd contact met ons opnemen!

Hier kun je meer lezen over onze garantie termijn. Voor meer informatie kun je altijd contact met ons opnemen!

Of neem direct contact op!

Is je vraag hierboven niet beantwoord en wil je direct contact met onze klantenservice? Chat, mail of zet die telefoon aan je oor!